poniedziałek, 14 stycznia 2013

Spadająca gwiazda



Inne, związane z moją byłą pasją i łamiące moje "reguły". Co prawda nie jest to sierpniowa noc, ale... gwiazda zawsze jest dobra ;)

Jak je zrobić?

Będziesz potrzebować:
- bezbarwny lakier bazowy i utwardzający,
- granatowy lakier do paznokci,
- bezbarwny lakier ze srebrnym brokatem,
- aplikacja lub mały cekin w kształcie gwiazdki,
- małe, srebrne kuleczki do zdobienia paznokci.
+ ew. vicol i wykałaczki.

Wykonanie:
1. Pomaluj paznokcie lakierem bazowym, a następnie 2-3 warstwy granatowym i odczekaj, aż wyschnie.
2. Nałóż lakier brokatowy.
3. Na środkowym palcu oraz kciuku zrób kropkę w miejscu, gdzie chcesz umieścić gwiazdkę.
4. Szybko przyklej cekin i poczekaj, aż całość będzie sucha.
5. Używając wykałaczek, vicolem (lub lakierem bezbarwnym, ale nie polecam) zrób ogon spadającej gwiazdy.
6. Nad małym pojemniczkiem nasyp na vicol srebrne kuleczki.tak, żeby te które nie przykleją się do paznokcia, spadły do pudełeczka.
7. Kiedy manicure wyschnie, utrwal całość lakierem bezbarwnym. 
GOTOWE!

Hej! To z vicolem to mój pomysł, wynikający z własnego doświadczenia i potrzeby. Zawsze miałam problem z kuleczkami, bo odklejały się lub odlatywały po dwóch godzinach :P Nie wiem, jak to zdejmę, ale zapewne dam sobie radę ;)
 Nie przepadam za tego typu manicure, więc zapewne za dwa dni możecie spodziewać się czegoś nowego :)
Do zobaczenia i KOMENTUJCIE, proszę :)


A tu jeszcze takie moje spostrzeżenie: Na kciuku gwiazda wygląda jak choinka, więc wystarczy odwrócić wzór, aby uzyskać świąteczny nastrój ;)


1 komentarz:

  1. Naprawdę masz talent! Podziwiam cię.
    Masz ochotę poczytać opisywane przeze mnie sny? Zapraszam http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń