poniedziałek, 27 maja 2013

The lights


Pracochłonny, ale efektowny manicure :) 

Jak je zrobić?

Będziesz potrzebować:
- bezbarwny lakier do paznokci,
- biały, żółty, zielony, niebieski i czarny lakier do paznokci,
- lakier bezbarwny ze srebrnym brokatem,
- gąbeczka, 
- taśma klejąca.

Wykonanie:
1. Pomaluj paznokcie lakierem bezbarwnym, a następnie białym.
2. Weź gąbeczkę i pomaluj ją w poziome pasy; od góry: żółty, zielony i niebieski, tak, aby kolory na siebie nachodziły.
3. Odbij gąbeczkę początkowo kilka razy na papierze, a następnie na paznokciu i powtórz to do każdego palca.
4. Weź lakier z brokatem i nałóż go na każdy paznokieć.
5. Kiedy paznokcie całkowicie wyschną, zacznij wycinać z taśmy klejącej paski i naklej je tak, aby zbiegały się w jednym punkcie.
6. Czarnym lakierem pomaluj wszystkie paznokcie dwukrotnie.
7. Całość utrwal lakierem bezbarwnym.
GOTOWE!

Manicure nie należy do najłatwiejszych, zwłaszcza jeśli chodzi o radzenie sobie z taśmą klejącą. Wszędzie jest jej pełno. Mi musiała pomagać siostra w naklejaniu. Wy też poproście kogoś o pomoc. Będzie dużo łatwiej :)
Ważne jest również, aby lakier CAŁKOWICIE SUCHE zanim naklei się taśmę. W innym wypadku razem z taśmą odklei się również wcześniej nałożony biały lakier i ombre.
Powodzenia!



Macie jakieś pytania? Wątpliwości? Pytajcie!

6 komentarzy:

  1. Super Blog! Czytam go już jakieś pół roku i paczę z podziwem.Wiele razy próbowałam zrobić coś podobnego ale mi nie wychodzi.Mogła byś zrobić coś prostego dla początkujących ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Następny maniure (ombre) jest bardzo prosty. Jeśli chodzi o wzorek, trudno mi teraz stwierdzić, co jest rzeczywiście dla Ciebie proste, bo ja robię paznokcie bez większych problemów. Może znalazłaś coś w sieci, co chciałabyś zrobić, a nie wiesz jak? Podeślij mi link, a ja je zrobię i Wam wytłumaczę :)
      Lexi

      Usuń
  2. Ja dziękuję również na razie popróbuję a jak będę miała jeszcze jakieś problemy i uwagi to zgłoszę się po pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń