niedziela, 30 grudnia 2012

Aparaty


Dla fanów fotografii i nie tylko :) Oryginalne, wzbudzające zainteresowanie :)

Jak je zrobić?

Będziesz potrzebować:
lakier bezbarwny barowy i utwardzający,
- grejpfrutowy lakier do paznokci,
- czarny i biały aplikator/lakier z cienkim pędzelkiem.

Wykonanie:
1. Pomaluj paznokcie lakierem bazowym, a następnie 2-3 warstwy grejpfrutowym i odczekaj, aż wyschnie.
2. Weź czarny aplikator i namaluj prostokąt (nie musisz malować dolnej linii).
3. W środku prostokąta zrób niewielki okrąg, a w nim koło. 
4. Po drugiej stronie w środku prostokąta namaluj pionową kreskę, zajmującą ok. 3/4 wysokości.
5. Nad pionową kreską i obok "obiektywu" zrób dwie, małe kropeczki.
6. Na górnym boku prostokąta po lewej zrób migawkę.
7. Mniej więcej na środku namaluj ukośną linię. Obok dodaj drugą.
8. Na zakończeniach obu linii zrób dwie, prostopadłe do siebie kreski, tworzące mały równoległobok.
9. Weź biały aplikator i wypełnij go.
10. Całość utrwal lakierem bezbarwnym.
GOTOWE!



Hey! Wiem, miałam dodać wcześniej, ale jakoś nie było czasu :) Wzorek wg mnie jest naprawdę fajny :) Co prawda koleżanka myślała, że to pralka, ale... ;D A wam jak się podoba? Piszcie! (sorki za skórki, ale wcześniej, tego samego dnia rozbiłam wino i musiałam myć podłogi na kolanach. Miałam rękawice, ale i tak woda zrobiła swoje :P) Pozdrowionka!


1 komentarz:

  1. Bo to wygląda jak pralka :) Pozdrowionka i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń