piątek, 21 grudnia 2012

Mistletoe - Jemioła



Ewidentnie święta są blisko :) Jeden z najpopularniejszych symboli Świąt w moim wydaniu :) Spędziłam nad nim 3h, ale efekt mnie zadowala :) A Wam jak się podoba?

Jak je zrobić?

Będziesz potrzebować:
- lakier bezbarwny barowy i utwardzający,
- biały lakier do paznokci,
- zielony i czerwony aplikator/lakier o cienkim pędzelku.

Wykonanie:
1. Pomaluj paznokcie lakierem bazowym, a następnie 2-3 białym i odczekaj, aż wyschnie.
2. Czerwonym aplikatorem zrób 3 małe, połączone ze sobą kropeczki na dole paznokcia.
3. Weź zielony pędzelek i od każdej "przerwy" pomiędzy owocami jemioły namaluj krótkie,  proste, pojedyncze kreski.
4. Na kreskach po każdej ze stron zrób dwie "góry" i połącz je, tworząc listki, przypominające trochę małe choinki.
5. Kiedy manicure wyschnie, utrwal go lakierem bezbarwnym.

5 komentarzy:

  1. miałam długie, miałam :D
    Ty też masz długie czego zazdrościsz :D
    i jakie ładne wzorki potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nadal zapuszczam, chcę dojść do takich jak na wakacjach ;)

      Usuń
  2. ładne zdobienie, ale dodałabym trochę błysku i skórki dokładniej wyczyść ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra mi powiedziala ze to ostrokrzew. Wreszcie sie dowiedzialam! ^^
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń