poniedziałek, 8 lipca 2013

Green ombre + dotts



Prosty i letni wzorek :) Mam nadzieję, że Wam się podoba! :)

Jak to zrobić?

Będziesz potrzebować:
- bezbarwny lakier bazowy i utwardzający,
- biały i 3 zielone: jasny, normalny i ciemny zielony lakier do paznokcie,
- ołówek z gumką i szpilka (lub dotter),
-  gąbeczka.

Wykonanie:
1. Pomaluj paznokcie lakierem bezbarwnym, a następnie 2 warstwy białym.
2. Ombre:
  - Weź gąbeczkę i pomaluj ją w poziome pasy; od góry: limonkowy, zielony i ciemny zielony, tak, aby kolory lekko na siebie nachodziły.
  - Odbij gąbeczkę jednorazowo na kartce papieru, a następnie przyciśnij ją do paznokcia.
  - Gdy warstwa lakieru wyschnie, zrób ombre jeszcze raz, aby uzyskać ładny efekt.
3. Kropeczki:
  - Nabij szpilkę na gumkę ołówka, a na kartkę nałóż trochę każdego z zielonych lakierów.
  - Zamocz główkę szpilki w lakierze i odciśnij ją na paznokciu, tworząc kółko.
  - Rób pionowe linie z kropeczek, zmieniając odcienie kolorów.
4. Kiedy całość wyschnie, utrwal manicure lakierem bezbarwnym.
GOTOWE!
  


Szybki i naprawdę prosty manicure :) Mam nadzieję, że spróbujecie go zrobić :)
Pytania, uwagi, opinie? Piszcze w komentarzach!!!
Lexi

3 komentarze:

  1. co za cudowny gradient :) niesamowicie to zrobiłaś :) zachwyciłam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay! Dziękuję bardzo! Nawet nie wiesz, ile to dla mnie znaczy :D
      Lexi

      Usuń
  2. hej, przejrzałam sobie twój blog w poszukiwaniu inspiracji i powiem Ci, że super! przede wszystkim takie pomysły które możemy same sobie zrobić w domu, ja uwielbiam te kropeczki na paznokciach ;-) co tutaj pokazujesz jak zrobić ;* Super super super naprawdę, ślicznie malujesz na paznokciach ;-**

    OdpowiedzUsuń