poniedziałek, 22 lipca 2013

Gold & Red


Romantyczno-imprezowe połączenie złota i czerwieni :) A tak naprawdę to testowałam złoty lakier :D Jak Wam się podobają?

Jak je zrobić?

Będziesz potrzebować:
- bezbarwny lakier bazowy i utwardzający,
- złoty i czerwony lakier do paznokci (mały i duży pędzelek)

Wykonanie:
1. Pomaluj wszystkie paznokcie lakierem bezbarwnym, a następnie 2-3 warstwy złotym/czerwonym na co drugim palcu.
2. Cieńszym pędzelkiem na złotym tle zrób czerwone serca, a na czerwonym, złote:
 - Aplikatorem zrób dwie kropki w pionowej linii (będą wyznaczały środek i zakończenie serca  to -->  <3  <-- i to).
- Od górnej kropeczki do dolnej pociągnij dwie linie, tworząc serce.
- Wypełnij je.
 3. Całość utrwal lakierem bezbarwnym.
GOTOWE!


Straaaaasznie Was przepraszam za taką przerwę, ale... zgubiłam zdjęcia w komputerze -.-' Byłam pewna, że je robiłam i zgrywałam, ale nie mogłam ich znaleźć, więc uznałam, że zostały usunięte. Na szczęście, pomyliłam się i przypadkowo na nie natrafiłam :D Następny wzorek jutro, a kolejny pojutrze, ponieważ mam już gotowe posty :) 
KOMENTUJCIE PROOOOSZĘ :)))
Lexi

PS. If you would like to, I can do English version too :) Just ask :)

1 komentarz:

  1. śliczne :D uwielbiam serduszka, są takie dziewczęce i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń